Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک بزرگ به جاپانی‌ها؛ حذف غیرمنتظره اوساکا از رقابت‌های تنیس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نائومی اوساکا
نائومی اوساکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
تنیسور جاپانی‌ها با شکست مقابل حریفی از جمهوری چک، از رقابت‌های المپیک 2020 توکیو حذف شد.

به گزارش اسپوتنیک،  نائومی اوساکا، تنیسور جاپانی امروز به مصاف ماکتا وندوروسووا رفت و در 2 ست با نتایج 1-6 و 4-6 مغلوب حریف خود شد تا از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های المپیک توکیو باز بماند.

Tokyo 2020 Olympics - Weightlifting - Women's 49kg - Group A - Tokyo International Forum, Tokyo, Japan - July 24, 2021.  Mirabai Chanu Saikhom of India in action. Pool via REUTERS/Chris Graythen - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
اتفاق عجیب در المپیک توکیو؛ خواستگاری سرمربی از شاگردش + ویدیو

اوساکا در دو مسابقه نخستین خود موفق ظاهر شد و به خصوص در بازی برابر ویکتوریا گولوبیک روز گذشته خوش درخشید، اما فوندروسوا، فینالیست سابق اوپن فرانسه، با رسیدن به سطحی بالاتر در بازی خود، با نمایشی دیدنی توانست با نتیجه 6-1 و 6-4 اوساکا را شکست دهد.

اوساکا، قهرمان چهار گرند اسلم جهان، در این بازی چندان سرحال به نظر نمی‌رسید و خوب حرکت نمی‌کرد و به نظر می‌رسید که هشت هفته دوری از رقابت‌ها به دلیل مشکلات سلامت روان پیش از بازی‌های المپیک، تاثیر خود را روی او گذاشته است.

اوساکا که امیدوار بود اولین تنیسور جاپانی شود که طلای المپیک را به دست می‌آورد اما هیچ پاسخی برای نمایش قدرتمند فوندروسوا نداشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала