Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش پیشنهاد چلسی برای هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
چلسی پیشنهاد هنگفتی برای ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند آماده ساخته و بزودی با این باشگاه برای جذب او وارد مذاکره خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک،  باشگاه چلسی برای جذب ارلینگ هالند جدیت فراوانی دارد و حاضر است شرایط مالی مدنظر باشگاه دورتموند را اجرایی کند تا ستاره نروژی را به لندن بیاورد.

این باشگاه که در گذشته با 150 میلیون یورو به دنبال ستاره دورتموند بود، حالا پیشنهادش را افزایش داده است و با 25 میلیون یوروی بیشتر ستاره نروژی را به استمفورد بریج بیاورد.

این خبر امروز در نشریه‌های انگلیسی به نشر رسید و دلیل افزایش پیشنهاد چلسی، تأکید توخل برای جذب حتمی هالند عنوان شده است.

دورتموند اما به موضع قبلی خود استوار است و میشل زورک گفته است که ستاره نروژی در یک فصل دیگر در این تیم خواهد ماند.

هالند نیز گفته است که از شرایط خودش در دورتموند راضی است و نزدیک به یک ماه شده است در مورد نقل‌وانتقالات با نماینده‌اش صحبتی نداشته و همه چیز شایعه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала