Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های امیدوار کننده آلگری در مورد رونالدو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
ماسیملیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس، در گفت‌وگویی در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کرد و اظهار داشت که مسئولیت‌های فوق ستاره بیانکونری‌ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها شایعات زیادی در مورد رونالدو مطرح شده است و بسیاری از رسانه‌های مطرح ایتالیایی مدعی اند که این بازیکن به دلیل داشتن اختلاف با ماسیملیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس، همین تابستان تورین را ترک خواهد کرد.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
پایان شایعات؛ کریستیانو رونالدو به تورین بازگشت

ماسیملیانو آلگری اما در گفت‌وگویی در مورد کریستیانو رونالدو صحبت‌هایی را مطرح کرده است که امیدواری‌ها را به ماندن او در یوونتوس افزایش می‌دهد.

آلگری در مورد رونالدو به رسانه‌های ایتالیایی گفت:" رونالدو یک بازیکن عالی و یک پسر باهوش است. من دیروز همانطور که با دیگران صحبت کردم با او صحبت کردم".
وی در ادامه افزود:" من به او گفتم که این یک فصل مهم است و من خوشحالم که دوباره با او ملاقات کردم، اکنون او مسئولیت بیشتری دارد، زیرا سه سال پیش ما تیم باتجربه تری داشتیم، در حالی که اکنون بازیکنان جوان‌تر هستند. من از نظر مسئولیت بسیار از او انتظار دارم، او در شرایط خوبی و متناسب به شرایط است. لحظات مختلفی در یک فصل وجود دارد، هر سه روز یک بازی انجام می‌شود و من باید تیم را بچرخانم، همه بازیکنان را درگیر بازی کنم."

الگری در حالی این صحبت‌ها را در مورد رونالدو مطرح کرده است که در دور اول کاری با فوق ستاره پرتگالی روابط سردی داشت و یکی از دلایل کناری‌گیری سرمربی ایتالیایی نیز همین موضوع شمرده می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала