Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فقدان پیشنهاد رسمی برای جذب مهاجم فرانسوی بارسلونا

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا هنوز پیشنهادی رسمی برای جذب آنتوان گریزمان دریافت نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا تصمیم به فروش آنتوان گریزمان دارد و تمایل ستاره فرانسوی به حضور در اتلتیکو مادرید است اما باشگاه‌های دیگری علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند.

Barcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
بارسا در انتظار دریافت پیشنهاد برای گریزمن

در همین رابطه، نشریه «دِیلی مِیل» فاش کرد با وجود خبرهایی در مورد علاقه باشگاه‌هایی نظیر منچسترسیتی و چلسی به جذب آنتوان گریزمان اما هنوز پیشنهاد رسمی به دست بارسلونا نرسیده تا بخواهد در مورد فروش این بازیکن بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای آنتوان گریزمن مطرح شده و رسانه‌های مختلف از احتمال معاوضه‌اش با سائول نیگس از اتلتیکومادرید یا معاوضه شدنش با پائو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس خبر داده‌اند، حالا خبر می‌رسد که به یک شرط می‌تواند به حضور در جمع آبی‌واناری‌ها پایان ادامه دهد.

اگر گریزمن در این تابستان از بارسلونا جدا نشود برای ادامه حضورش در این تیم باید با کاهش دستمزدش موافقت کند. باشگاه بارسلونا که بدهی بیش از یک میلیارد یورویی دارد، در تلاش است تا مجموع دستمزدهای پرداختی به بازیکنانش را کاهش دهد، تا این بحران را مدیریت کند.

گریزمن 30 ساله که در تابستان 2019 پس از پنج سال حضور در اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست و تاکنون در 99 بازی 35 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده است،  تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد. خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اخیراً احتمال جدایی این مهاجم فرانسوی از این تیم را رد نکرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала