Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد برود، سبایوس می‌ماند

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
امروز گزارش‌های مبنی به عدم رضایت مارتین اودگارد از شرایط خودش در رئال مطرح شد و برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که وی خواهان جدایی است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگاران و رسانه‌های مختلف اسپانیایی و انگلیسی گزارش داده اند که مارتین اودگارد هافبک نروژی به نظر می‌رسد که از شرایط  خودش درفصل جدید و کار با آنچلوتی راضی نیست و احتمال جدا شدنش در همین تابستان زیاد است.

مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
خداحافظی اودگارد با هواداران توپچی‌ها + عکس

در صورت جدایی اودگارد به نظر می‌رسد که شانس ماندن دنی سبایوس در رئال مادرید افزایش می‌یابد تا در کنار ایسکو و فدریکو خط هافبک رئال را در کنار سه بازیکن کلیدی یعنی کاسمیرو، مودریچ و کروس تشکیل بدهند.

این بازیکن که در حال حاضر در المپیک حضور دارد و مصدوم است، قبل از این به ماندن و اثبات توانایی‌های خودش تأکید کرده بود و حالا می‌تواند به خواسته‌اش برسد.

اودگارد مورد توجه آرسنال و چند باشگاه دیگر لیگ برتری قرار دارد و اگر به صورت دائمی جدا نشود، احتمالاً رئال مادرید بار دیگر وی را به باشگاه دیگری قرض خواهد داد.

اودگارد در سال 2015 در حالی به رئال مادرید پیوست که برخی لقب «پدیده قرن»  را به وی داده بودند اما به نظر می‌رسد که قرار نیست او در رئال موفق شود چرا که سومین فصل حضورش در تیم بزرگسالان نیز خوب نبوده و اگر این بار هم از رئال برود قطعا راه برگشتی برایش وجود نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала