Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صدرنشینی برازیل، حذف آلمان و صعود مقتدرانه کوریای جنوبی در فوتبال المپیک توکیو

© AP Photo / Natacha Pisarenkoکوپا آمریکا Brazil's Richarlison celebrates scoring from the penalty mark his side's third goal against Peru during the final soccer match of the Copa America
کوپا آمریکا Brazil's Richarlison celebrates scoring from the penalty mark his side's third goal against Peru during the final soccer match of the Copa America - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
برزیل با پیروزی مقابل عربستان صدرنشین گروه D فوتبال المپیک شد و آلمان هم پس از تساوی مقابل ساحل‌عاج از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین دیدارهای گروه D فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو آلمان متوقف شد و برزیل پیروز شد تا تیم‌های ساحل‌عاج و برزیل راهی مرحله بعد شوند.

آلمان که مقابل ساحل‌عاج نیاز به برد داشت، در نهایت تن به تساوی یک - یک داد و حذف شد. هنریش (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۶۷ برای ساحل‌عاج و لوون در دقیقه ۷۳ برای آلمان گل زدند. ساحل‌عاج با ۵ امتیاز در این گروه دوم شد و آلمان ۴ امتیازی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

برزیل هم که به مصاف عربستان رفته بود ۳ بر یک برد. کونیا در دقیقه ۱۴ و ریچارلیسون در دقایق ۷۶ و ۳+۹۰ برای برزیل و عمری برای عربستان در دقیقه ۲۷ گل زدند.

در گروه B المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز، تیم‌های ملی کره‌جنوبی و نیوزیلند با کسب نتایج مطلوب راهی مرحله بعد شدند.

کره‌جنوبی با ۶ گل هندوراس را درهم کوبید با ۶ امتیاز صدرنشین شد. هوانگ در دقایق ۱۲، ۵+۴۵ و ۵۲، وون در دقیقه ۱۹، کیم در دقیقه ۶۴ و لی در دقیقه ۸۲ برای کره گل زدند.

دیدار تیم‌های نیوزیلند و رومانی هم با تساوی بدون‌گل خاتمه یافت. نیوزیلند با توجه به تفاضل گل بهتر و با ۴ امتیاز بالاتر از رقیب قرار گرفت تا به مرحله حذفی برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала