بیت‌کوین مرز 40 هزار دالر را شکست

© REUTERS / DADO RUVICبیت‌کوین مرز 40 هزار دالر را شکست
بیت‌کوین مرز 40 هزار دالر را شکست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
بیت‌کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار پس از ریزش‌های پی‌درپی و تجربه قیمتی پایین‌تر از 40 هزار دالر، توانست بار دیگر از مرز 40 هزار دالر عبور کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، همزمان با بازیابی قیمت در این محدوده، سهم (دامیننس) بیت‌کوین نیز در زمان نوشتن این خبر نزدیک 50 درصد گزارش شده و به بالاترین میزان خود طی سه ماه گذشته رسیده است.

بیت کوین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
بیت کوین آینده دردناک در پیشرو دارد

قیمت بیت‌کوین این خبر با رشد 7.11 درصدی در یک روز از 40 هزار دالر عبور کرده و به 41 هزار دالر نزدیک می‌شود. همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین، قیمت اتریوم نیز با رشد 3.52 درصدی طی یک روز به 2327 دالر رسید.

طی بیش از 100 روز گذشته، بازار رمزارزها روزهای پرتلاطمی را سپری کرده و هنوز هم مشخص نیست سرنوشت این بازار به چه سمتی خواهد رفت. در حالیکه صحبت از بیت‌کوین 100 هزار دالری می‌شد، قیمت این رمزارز به کمتر از 30 هزار دالر هم رسید و قیمت‌های 24 هزار دالر و حتی پایین‌تر از 20 هزار دالر نیز از سوی برخی تحلیلگران مطرح شد.

نوسانات بازار رمرارز به همین جا ختم نمی‌شود و همزمان با اوج نوسانات بازار، صرافی بایننس و کاربران آن نیز با شرایطی جدیدی روبرو شده‌اند. صرافی بایننس به کاربرانی که تایید هویت پایه را انجام دهند، اجازه برداشت روزانه معادل 0.06 بیت‌کوین را می‌دهد. سقف برداشت روزانه کاربران تایید هویت نشده در صرافی بایننس معادل 2 بیت‌کوین در روز بود که اکنون این رقم به 0.06 بیت‌کوین در روز کاهش خواهد یافت. این تغییر برای کاربران قدیمی از اواخر هفته آینده و برای کاربران جدید بلافاصله اجرایی می‌شود. محدودیت برداشت روزانه از بایننس در صورت احراز هویت کامل، حداکثر 100 بیت‌کوین است.

تغییرات بایننس به همین جا ختم نمی‌شود و محدودیت‌هایی برای اهرم‌ها در بخش فیوچرز کاربران جدید از 125 به 20 کاهش یافته. لازم به ذکر است که این محدودیت‌ها برای بقیه حساب‌ها نیز اعمال می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала