دانشجویانی واکسین کرونا دریافت نکنند اجازه ورود به دانشگاه را ندارند

© facebook Ministry of Higher Education Official Page دانشجویانی واکسین کرونا دریافت نکنند اجازه ورود به دانشگاه را ندارند
 دانشجویانی واکسین کرونا دریافت نکنند اجازه ورود به دانشگاه را ندارند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
وزیر تحصیلات عالی: دانشجویانی که واکسین کرونا دریافت نکنند، اجازه ورود به دانشگاه و خوابگاه را ندارند.

به گزارش اسپوتنیک وزارت تحصیلات عالی به تازه‌گی کارزار تطبیق واکسین ویروس کرونا را در تمامی نهاد‌های تحصیلی دولتی و خصوصی راه‌اندازی کرده است. عباس بصیر، وزیر تحصیلات عالی در یک نشست خبری امروز (چهارشنبه، ششم اسد) گفت: «در صورتی‌که یک محصل از این پروسه خود‌‌‌‌‌‌داری کند، به چنین محصلی اجاز داخل شدن به دانشگاه و خوابگاه داده نخواهد شد».

در این کارزار که تا تاریخ ۱۶ ماه روان ادامه دارد، قرار است که حدود ۴۵۰ هزار دانشجوی نهادهای تحصیلات عالی دولتی و خصوصی واکسین شوند.

وزارت تحصیلات عالی خواهان پیگیری عاجل پروندۀ جان باختن ایاز نیازی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2020
وزارت تحصیلات عالی خواهان پیگیری عاجل پروندۀ جان باختن ایاز نیازی شد

آقای بصیر می‌افزاید که به تاریخ ۱۶ ماه اسد در ۱۱ ولایت کشور که تعداد مبتلایان آن زیر ۳۵ فصید باشد، درس‌های حضوری دانشگاه ‌های دولتی شروع می‌شود.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحصیلی به هدف جلوگیری از شیوع موج سوم ویروس کرونا از هشتم جوزا به این سو تعطیل شده‌اند. تعطیلی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مکاتب ابتدا در ۱۶ ولایت کشور اجرایی و سپس سراسری شد.

شایان ذکر است که کمپین واکسین کرونا در تمام نهادهای تحصیلی مرکز و ولایات کشور اعم از خصوصی و دولتی آغاز گردیده است و دو هفته را در بر خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала