گروه بندی نظامی روسیه برای رزمایش مشترک با تاجیکستان در مرز با افغانستان + ویدئو

© AFP 2023 / Sergey Venyavskyتمرینات
تمرینات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
نظامیان روسیه برای انجام تمرینات مشترک با تاجیکستان وارد مرز افغانستان شدند.

به گزارش اسپوتنیک، منطقه مرکزی نظامی روسیه در بیانیه‌ی اعلام کرده که قطعات سربازان روسی در تاجیکستان گروه بندی های خود را در محل آموزش، در پایگاه نظامی " حرب-میدان" در نزدیکی مرز با افغانستان به پایان رسانده اند.

در این بیانیه آمده است: "واحدهای روسی پایگاه نظامی 201 در تاجیکستان جمع آوری نیروها را در محل آموزش حرب-میدان برای تمرینات مشترک با نیروهای نظامی روسیه ، ازبکستان و تاجیکستان تکمیل کرده اند."

راهپیمایی 200 کیلومتری ارتش روسیه توسط هلیکوپترهای نیروی هوایی ارتش همراهی شد. هنگام گروه بندی مجدد، نیروها مسائل مربوط به حفاظت از کاروان های نظامی جهت غلبه بر مناطق زمینی دشمن شرطی و همچنین دفع حمله گروه های خرابکار و شناسایی را انجام دادند.

بیش از 1500 نیرو از روسیه ، تاجیکستان و ازبکستان در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

پیش از آن ، گزارش شده بود که حدود هزار سرباز روسی در تمرینات نظامی آینده در مرز با افغانستان شرکت خواهند کرد. این رزمایش در سه مرحله انجام می شود. نخستین مرحله که در حال انجام  است، عملیات مشترک نیروهای مسلح روسیه ، ازبکستان و تاجیکستان برای از بین بردن باندهای تروریستی می‌باشد. مرحله دوم آموزش نابودی تروریست هایی است که به تاجیکستان حمله کرده اند و سوم آموزش حفاظت از مرزهای دولتی است.

این در حالی است که در 22 جولای اعلام شد که روسیه وسایط نقلیه زرهی BMP-2M را به پایگاه خود در تاجیکستان منتقل کرده است.

رزمایش مشترک از 30 جولای  تا دهم  آگست در مرز افغانستان برگزار می‌شود. هواپیماهای جنگی سو-25 از پایگاه روسیه در منطقه کانت قرقیزستان نیز برای این رزمایش اعزام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала