Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمدنم به رئال مادرید، اتفاقی نبود

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
مهاجم رئال مادرید می‌گوید برحسب کیفیت بازی‌اش بوده که در این تیم حضور یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، شرایط در دو فصل اخیر برای لوکا یوویچ خوب پیش نرفت و حتی او نیم فصل دوم سال گذشته را به صورت قرضی در فرانکفورت بازی کرد.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
تمرینات جداگانه رودریگو، ماریانو، یوویچ و کارواخال

یوویچ که تابستان 2019 با قراردادی شش ساله به ارزش 60 میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست، در این تیم نتوانسته است آنطور که باید خودی نشان دهد، برای همین باشگاه رئال مادرید در پنجره زمستانی اخیر با قرارداد قرضی شش ماهه این مهاجم صربستانی را به اینتراخت فرانکفورت قرض داد.

مهاجم صربستانی کهکشانی‌ها در مصاحبه‌ای در خصوص حضورش در ترکیب رئال مادرید برای فصل بعد گفت:«اکنون اولویت من برای فصل بعد بازی کردن در یک لیگ باکیفیت و سطح بالا و قرار گرفتن در ترکیب اصلی است. در این سن و سال در چند ماه اخیر به جای اینکه بیشتر در ترکیب ثابت بوده و بازی کنم، در بیرون از زمین قرار داشتم.»
یوویچ در ادامه اظهار داشت:«تلاش می‌کنم تأثیر مثبتی بگذارم و بهترین بازی‌هایم را نشان دهم. اتفاقات زیادی در سال‌های اخیر افتاده است. اطمینان دارم که می‌توانم بهتر از این باشم، اما می‌خواهم در نهایت همه چیز به خوبی پیش برود. من به طور تصادفی به رئال مادرید نیامده‌ام

یوویچ 23 ساله که تاکنون در 32 بازی برای رئال به میدان رفته است، حالا به تمرینات رئال بازگشته و نسبت به آینده امیدوار است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала