روسیه و کشورهای اسلامی هدف تازه غرب برای جنگ های اطلاعاتی

© REUTERS / Maxim Zmeyev روسیه و کشورهای اسلامی هدف تازه غرب برای جنگ های اطلاعاتی
روسیه و کشورهای اسلامی هدف تازه غرب برای جنگ های اطلاعاتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
معاون بخش اطلاعاتی و مطبوعاتی وزارت امور خارجه می گوید که روسیه و جهان اسلام باید برابر جنگ اطلاعاتی غرب مقابله کنند.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر بیكانتوف، معاون مدیر بخش اطلاعاتی و مطبوعاتی وزارت امور خارجه روسیه می‌گوید که روسیه و کشورهای اسلامی باید با هم در برابر جنگ‌های اطلاعاتی مقابله کنند.

کابلوف به اسپوتنیک: چین، روسیه و امریکا هفته آینده در مورد افغانستان گفتگو می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
کابلوف به اسپوتنیک: چین، روسیه و امریکا هفته آینده در مورد افغانستان گفتگو می‌کنند

این تاکید دارد: "این جنگ علیه کشورهای غربی با رویکردهای ارزشی متفاوت از نئولیبرالیسم به راه افتاده و در حال انجام است. برای این منظور، یک پیش زمینه اطلاعاتی منفی شکل گرفته است که، همه مشکلات در کشورهایی مانند روسیه، چین، ایران، کشورهای جهان اسلام ملتهب شده و موفقیتهای این کشورها نشان داده نشود. هدف از این همه تضعیف مخالفان از طریق بی اعتبار کردن حداکثر آنها در فضای اطلاعات جهانی است".
وی افزود: ترفند دیگر در جنگ اطلاعاتی تقسیم رسانه های جهان به "صحیح" و "نادرست" توسط غرب با دریافت پول از بودجه دولت است.
بیکانتوف در ادامه افزود: "وزارت امور خارجه روسیه متقاعد شده است كه  مسكو و جهان اسلام به طور عینی به جلوگیری از جنگ اطلاعاتی، تقویت چند قطبی اطلاعات نیاز دارند. ما طرفدار انحصار کمک های مالی غربی در این خصوص هستیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала