Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مردی که گفت مسی را نگه می‌دارد + عکس

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا قصد دارد تا شخصا مسوولیت تمدید قرارداد لیونل مسی را بر عهده می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا ممکن است به زود وارد فاز جدیدی شود و این هم به خاطر امکان بازگشت این بازیکن آرجنتینی به تمرینات بارسلونا و آماده کردن خود برای شروع فصل جدید بدون داشتن قرارداد با تیم آبی‌و‌اناری است.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
ورزش
مسی می‌تواند در تمرین بارسا شرکت کند، حتی بدون قرارداد

قرارداد فوق ستاره آرجنیتی با بارسلونا در سی‌ام جون سال روان به پایان رسید. تلاش‌ها برای رسیدن به توفق بر سر تمدید قرارداد از سوی باشگاه بارسلونا ادامه دارد.

در تازه‌ترین مورد هم، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» اعلام کرده که خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا همراه با تیمش به اشتوتگارت سفر نمی‌کند و قصد دارد به موضوع تمدید قرارداد دو بازیکن تیم اصلی رسیدگی کند.

لاپورتا می‌خواهد خودش شخصا به موضوع تمدید قرارداد ستاره تیمش و دریافت تاییدیه لالیگا رسیدگی کند. از سوی هم، موضوع تمدید قرارداد ایلایژ موریبا که به مشکل خورده نیز از مسائلی است که لاپورتا می خواهد آن را هرچه زودتر حل کند.

باشگاه دستمزد زیادی به بازیکنانش پرداخت می کند و بنا به گفته خاویر تباس اگر این تیم خروجی و کاهش پرداختی نداشته باشد، ثبت قرارداد جدید مسی غیرممکن است.

از این در حالیست که روز های شنبه و چهارشنبه بارسلونا به ترتیب در آلمان و اتریش، به مصاف تیم های اشتوتگارت و سالزبورگ برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала