Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی بایرن مونیخ درباره مرد سال فوتبال آلمان

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
رییس هیأت مدیره بایرن مونیخ اطمینان داد که حضور لواندوفسکی در این تیم، تا پایان مدت قراردادش یعنی دو فصل دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته های اخیر خبرهای زیادی درباره علاقه چلسی و رئال مادرید به جذب لواندوفسکی به گوش رسیده است و همین باعث شد تا هواداران بایرن نگران جدایی این فوق ستاره خود شوند.

Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
ورزش
لواندوفسکی مرد سال فوتبال آلمان شد
هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن به این شایعات پایان داد و گفت:«به نظر من، لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است. ما خیلی خوشحالیم که او را در تیم خود داریم. او هنوز دو سال دیگر با ما قرارداد دارد و قطعا در بایرن بازی خواهد کرد
هاینر در ادامه گفت:«چند هفته پیش این را گفتم که می توانم تصور کنم که او حتی برای مدت بیشتری با ما بماند. او به قرارداد خود با ما احترام خواهد گذاشت و قطعا دو فصل آینده را در بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.»

این بازیکن لهستانی که سال گذشته توپ طلا را به دست آورد با آمار خیره کننده ای که در فصل قبل بوندسلیگا داشت به احتمال خیلی زیاد بازهم جزو گزینه های نهایی توپ طلا باشد.

روبرت لواندوفسکی در هفته های اخیر و در خلال پنجره نقل و انتقالات تابستانی به شدت با انتقال به چلسی در ارتباط بوده است. گفته می شود توماس توخل، سرمربی آلمانی آبی های لندنی مشتاق است یک مهاجم نوک جدید را تا قبل از آغاز رقابت های فصل آینده به خدمت بگیرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала