تطبیقات نظامی مشترک روسیه و چین آغاز می شود

© REUTERS / Stringerتطبیقات نظامی مشترک روسیه و چین آغاز می شود
تطبیقات نظامی مشترک روسیه و چین آغاز می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
تقریباً 10000 سرباز مسلح روسیه و چین تطبیقات نظامی مشترک را در قلمرو جمهوری مردمی چین اجرا می نمایند.

به گزاش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داده است که در اواسط ماه اگوست سال جاری تقریباً 10000 سرباز روسیه و کشور چین تطبیقات مشترک نظامی را اجرا می نمایند.

وزارت دفاع روسیه خبر داده است که قطعات مشترک قوای واحد در تطبیقات مشترک نظامی اوپراتیفی- استراتیژیکی به نام "سیبو/مساعدت-2021" که قرار است در اواسط ماه اگوست سال 2021 در قلمرو کشور چین به اساس توافق وزرای دفاع دو کشور آغازگردد.

تطبیقات قوای بحری - هوائی روسیه و چین+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2017
تطبیقات قوای بحری - هوائی روسیه و چین+ویدیو

وزارت دفاع تصریح کرد که "قرار است از طیارات جنگی، توپ ها و ماشین های محاربوی در این تطبقات استفاده شود، تعداد عموم نیروها شرکت کننده در این تطبقات مشترک حدود 10 هزار نفر خواهد بود".

این وزارت همچنین گفت که ترسیم قسمت های این تمرینات در محل، تطبیقات قوای مسلح زمینی، واقع در منطقه خودمختار نینگشیا هوی چین انجام خواهد شد. قوماندانی دو کشور بر تمرینات نظارت می کنند، به همین دلیل، آنها یک هیئت رهبری مشترک تشکیل می دهند.

در این مانور، سوالات مربوط به قوماندانی و کنترل، کنترل وضعیت، عملیات اکتشافی، اطلاع رسانی ، درگیری با آتش دشمن و امنیت اطلاعات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزارت دفاع فدراسیون روسیه افزود: "اهداف این تطبیقات، تقویت و توسعه روابط روسیه و چین، مشارکت همه جانبه و تعامل استراتژیک، افزایش سطح همکاری نظامی و دوستی بین نیروهای مسلح دو کشور، نشان دادن عزم و توانایی روسیه و چین برای مبارزه با تروریزم می باشد که باید به طور مشترک از صلح و ثبات در منطقه محافظت کنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала