Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی - بارسا؛ چند قدم تا رسیدن به توافق نهایی

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
نشریه کاتالانی مدعی شد لیونل مسی به زودی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرراداد لیونل مسی با بارسلونا در سی‌ام جون سال روان به پایان رسید. سران باشگاه اسپانیایی در تلاش متقاعدکردن او برای یک قرارداد پنج‌ساله با کاهش دستمزد اند.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
مردی که گفت مسی را نگه می‌دارد + عکس

فق ستاره آرجنتینی پیش از پایان قراردادش، در هفته 250هزار یورو از سوی باشگاه بارسلونا دریافت می‌کرد. از مشکلات اساسی قرارداد او همین دستمزد سنگین او گفته شده است.

در تازه‌ترین مورد هم در خصوص بازگشت او به بارسلونا، نشریه اسپانیایی «اسپورت» اسپورت جزئیات اندکی نوشته است. این روزنامه با تیتر "مسی برای امضا آمد" مدعی شده که فوق ستاره آرجنتینی بعد از گذراندن تعطیلات خود در ایبیزا قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.

این نشریه همچنین مدعدی شده که خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا این تیم را در اردوی آلمان همراهی نمی کند و در کاتالونیا باقی می ماند تا کارهای تمدید قرارداد مسی را نهایی کند.

طرفین اما از ماه‌ها قبل برای بستن قرارداد جدید در حال مذاکره اند و به نظر می‌رسد که حالا به توافق نهایی دست یافته اند و کاپیتان بلوگرانا بزودی قرارداد جدید خواهد بست.

مسی تا روز دوشنبه فرصت دارد که در تعطیلات باشد و بعد از آن در صورتی که تمدید قرارداد خود را امضا کند باید به تمرینات رونالد کومان اضافه شود.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала