Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند در میان دو راهی ماندن یا رفتن

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند یکی از ستاره‌هایی است که چلسی به شدت شرایط او را رصد می‌کند تا بری فصل آینده او را در اختیار داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ هالند در رقابت‌های 2019/20 با باشگاه اتریشی ردبول سالزبورگ وارد صحنه خو و در 14 حضور در لیگ 16 گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان نیز چشمگیر ظاهر شد که این امر سسب علاقه شدید باشگاه‌های اروپا گردید تا این مهاجحم قدرتمند را به خدمت بگیرند.

با این حال این تضمین دورتموند برای حضور در تیم اصلی بود که ستاره نارویژی را ترغیب کرد تا به این تیم بپیوندد ، و سالزبورگ را با 17 میلیون پوند ترک کند.

این مهاجم از زمان امضای قرارداد برای دورتموند روند درخشان خود را همچنان پی گیری کرده و فصل گذشته 40 گل در 43 بازی در تمام مسابقات به ثمر رساند.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
ورزش
واکنش هالند به پیشنهاد نجومی چلسی: 175 میلیون خیلی زیاد است، امیدوارم شایعه باشد

به این ترتیب بار دیگر شایعات مطرح شده که هالند فصل آینده در دورتموند بازی نخواهد کرد اما مدیر ورزشی فعلی چیز دیگری می‌گوید: وی در مصاحبه با روزنامه خبری بیلد آلمان گفت: "آیا هالند این تابستان می‌ماند؟ آره."

یونایتد که هفته پیش سانچو را به خدمت گرفت، امروز یک بازیکن را را هم به خدمت گرفت و همچنان در بازار انتقالات چشم به بازار دوخته است.

در حالی‌که رئیس چلسی و نیز مربی این تیم از ستاره هالندی تمجدید می‌کنند اما در سوی دیگر گزارشگر اسكای اسپورت آلمان ژسكو فون آیشمن كه در حال حاضر در اردوی تمرینی دورتموند در سوئیس به سر می‌برد گفتگویی را كه با این مهاجم داشته، آنرا به دست نشر سپرد.

وی گفت: "در واقع امروز با او کمی گپ زدم. او فقط عبور کرد و از من پرسید، هی آآیا خبری از من هست؟ من گفتم،نه در واقع نه. چلسی هنوز 150 میلیون پوند می‌دهد. و او لبخند زد و گفت: نه من آنقدر ارزش ندارم ".

با این حال ، ممکن است هالند مجبور شود که با ارزش بلند تن به قرارداد با یک باشگاه جدید بدهد زیرا در قرارداد اویک بند آزادسازی وجود دارد که فصل آینده فعال خواهد شد.

از جون 2022 هالند مجاز است با 68 میلیون پوند از دورتموند خارج شود، این رقم در صورت تمایل برای 12 ماه قبل از پیوستن به دورتموند، مورد توجه اکثر باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала