همکاری روسیه با امریکا در حل بحران افغانستان

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر همکاری روسیه با امریکا در حل بحران افغانستان
همکاری روسیه با امریکا در حل بحران افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
معاون نماینده روسیه در ملل متحد گفت که روسیه با امریکا در حل وضع افغانستان همکاری می نماید.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پولیانسکی معاون اول نماینده دایمی روسیه در ملل متحد طی کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که روسیه با ایالات متحده امریکا در حل وضع فعلی افغانستان مساعدت می نماید.

روسیه به امریکا: پس‌مانده‌‌های خود در عراق، لیبیا، افغانستان و سوریه را جمع کنید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
روسیه به امریکا: پس‌مانده‌‌های خود در عراق، لیبیا، افغانستان و سوریه را جمع کنید

وی افزود: "ما تماس نزدیک با همکاران امریکایی خود داریم، ما اهداف مشترک در اقغانستان داریم. تا جاییی که ما میدانیم، همکاری ما بدون در نظر گرفتن عودت نیرهها، ادامه دارد".

ضمیر کابلوف نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه از گفتگو با مقامات امریکا و چین در هفته آینده خبر داده گفت که فعلاً روسیه با چین همکاری دارد: «ما در حال حاضر نیز با همکاران چینی در مورد افغانستان کار می‌کنیم. علاقه داریم که روابط عمیق را با این کشور ادامه بدهیم، هم در چارچوب مذاکرات دوجانبه و هم در چارچوب‌های گسترده‌تر با دیگر کشورهای علاقمند.»

آقای کابلوف همچنان گفت که به زودی با نماینده چین و امریکا در امور افغانستان دیدار خواهد داشت: «چین به تازگی نماینده ویژه در مورد افغانستان تعیین کرده و من 11 اگوست  با وی در دوحه دیدار خواهم کرد.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала