Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت مدافع لیورپول به میادین پس از 9 ماه + عکس

© AFP 2023 / Javier SorianoИгроки во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
فن دایک مدافع لیورپول پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت مقابل هرتابرلین بازی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در دیداری دوستانه، هرتا برلین و لیورپول به مصاف هم رفتند و در نهایت طی یک بازی پر گل، این هرتا برلین بود که توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و لیورپول را شکست دهد.

Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
کلوپ زمان بازگشت فن‌دایک را مشخص کرد

اما از مهم ترین نکته های این بازی برای هواداران لیورپول، حضور ویرجیل فن دایک در این بازی بود که از دقیقه 69، وارد میدان شد و بدین ترتیب پس از 9 ماه دوباره پایش به میادین باز شد.

فن دایک که در لیورپول تبدیل به یکی از بهترین مدافعان جهان شده بود، در اوایل فصل گذشته دچار مصدومیتی شدید شد که او را 9 ماه از فوتبال دور کرد.

مدافع لیورپول پس از اینکه فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، در این مسابقه برای لیورپول به میدان رفت تا تقریبا پس از یک سال دوری از فوتبال برای قرمزها بازی کرده باشد.

یورگن کلوپ همواره به فن دایک اعتماد داشته است و اکنون هم در بهبودی او، دوباره او را راهی میدان کرده است و دقایقی به او بازی داده تا به مرور فن دایک برای شروع فصل جدید آماده شود و در ترکیب لیورپول قرار بگیرد.

جو گومز دیگر مدافع لیورپول هم با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، دقایقی برای تیم یورگن کلوپ بازی کرد.

لیورپول روز یکشنبه 17 اسد در دیداری تدارکاتی به مصاف اتلتیکو بیلبائو خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала