Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی «رافائل واران» و پیام احساسی او به هواداران رئال مادرید + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران مدافع رئال مادرید
رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
مدافع فرانسوی از همه کسانیکه در رئال مادرید با آنها سر و کار داشت، قدردانی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دوشبه هفته روان منچستریونایتد اعلام کرد که با رافا واران مدافع فرانسوی رئال مادرید به توافق رسیده و او امروز با رئالی ها خداحافظی کرد.

رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
پیام احساسی راموس به واران + عکس

مدافع فرانسوی در اینستاگرام خود، با باشگاه رئال مادرید خداحافظی کرد. واران نوشت:«روزهای گذشته سرشار از احساسات بودند. احساساتی که می خواهم آنها را با شما در میان بگذارم. پس از 10 سال شگفت انگیز و خارق العاده در رئال مادرید، باشگاهی که همیشه در قلب من جای خواهد داشت، روز خداحافظی فرا رسیده است.»

واران در ادامه نوشت:«از سال 2011 که به اینجا آمدم، از تمام تصورات فراتر رفتیم و چیزهایی کسب کردیم که هیچ وقت رویای آنها را هم نمی دیدم. می خواهم از همه مربیان و همه کسانی که در این باشگاه کار می کنند یا کار کرده اند به خاطر کارهایی که در حق من انجام دادند تشکر کنم.»

مدافع فرانسوی حال حاضر پاری‌سن‌جرمن در ادامه نوشت:«در پایان می خواهم از همه اسپانیایی ها تشکر کنم، مخصوصا اهالی مادرید، جایی که دو فرزند من به دنیا آمدند. این کشور برای من همیشه خاص خواهد ماند. سفری که تجربه کردم، از همه لحاظ شگفت انگیز بود. با این حس که از تمام توانم مایه گذاشتم، مادرید را ترک می کنم. هیچ ذره ای از داستانمان را تغییر نخواهم داد. شروع یک فصل جدید...»

رافائل واران پس از 10 سال حضور در رئال مادرید، تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و ماجراجویی جدیدی را این بار در منچستریونایتد آغاز کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала