فرار دختر که 23 سال اسیر پیرمرد بود

© Depositphotos.com / Lofiloloخشونت با زنان
خشونت با زنان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
مرد ارجنتاینی دختری را ربوده و در جریان 23 سال زندانی خانه کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، لاسكار آلبرتو راكو پنجاه ساله، مكانكار اسكار آلبرتو راكو از شهر روساریوی ارجنتاین به جرم آدم ربایی و محبوس نگه داشتن دوست دختر خود به مدت 23 سال به محاكمه كشیده شد سارنوالی 18 سال حبس برای او درخواست كرد. .

اعدام سه تن به جرم آدم ربایی توسط حکومت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2019
اعدام سه تن به جرم آدم ربایی توسط حکومت افغانستان

خانم قربانی شده، که اکنون 43 ساله عمر دارد، گفت که برای اولین بار، به مدت 4-5 سال ، رباینده او را در تخت خواب بسته نگه داشت. او موظف بود خانه را تمیز کند، کارهای مختلفی را انجام دهد، راکو برای آن پول که دریافت می کرد، ساعت ها زانو می زد و بخاطر اینکه فردی بد بود، بخشش می طلبد. این زن اظهار داشت که مورد آزار جسمی قرار گرفته است.

او موفق شد در ماه می 2019 از اسارت این مرد فرار کند.

این زن طی مصاحبه با کانال تلویزیونی Rosario3 گفت: "وقتی راکو میرفت، مرا قفل میکرد. روزی از من خواست تا برخیزم و حولی خانه را جارو کنم. بعداً او به خانه رفت و داخل دوش شد. او نخواست که من در خانه باشم. وقتی که تو به تشناب داخل شد. من شنیدم که وی دوش می گیرد. من فکر کردم – یا اکنون و یا هیچ گاه."

او 640 پزو در خانه پیدا کرد و تلیفون خود را با خود برد. پس از دویدن چند ده متری، او توانست تکسی بگیرد و از شر این مرد فرار نماید. کمی بعد، این زن توانست تماس های عمه خود را پیدا نموده با او ارتباط برقرار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала