Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی پی‌اس‌جی به جدایی کیلیان امباپه

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن به احتمال جدایی کیلیان ام باپه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داغ تر از همیشه است. گفته می شود تا پایان تابستان، با عدم تمدید قرارداد ستاره فرانسوی، پاری‌سن‌جرمن چاره‌ای جز مذاکره با رئال مادرید و در نهایت فروش این بازیکن نخواهد داشت.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
شمارش معکوس برای کیلیان امباپه + عکس
پوچتینو در گفت‌و‌گویی در این باره اظهار داشت:«صحبتی که من و امباپه داشتیم، خصوصی بودم اما او هرگز چنین چیزی به من نگفته است. تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد خواهد رفت؟ من حتی تصورش را هم نمی‌‌توانم بکنم.»
سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه گفت:«فکر نمی‌کنم که چنین اتفاقی رخ دهد. تنها چیزی که مشخص است اینکه او هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و رویکرد ما با او مانند بازیکنی است که 5 سال دیگر قرارداد دارد.»

اخیراً اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه کیلیان امباپه به پوچتینو گفته است که قصد ندارد قرارداد فعلی‌اش که تابستان سال 2022 به پایان می‌رسد را تمدید کند و در این بین خبرهایی درباره تمایل رئال مادرید برای خرید این بازیکن فرانسوی شنیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که امباپه خود را آماده حضور در رئال مادرید می کند و سران باشگاه پاریسی هم اصلا دوست ندارند که این فوق ستاره خود را از دست دهند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала