یوناما: صورت تداوم و تشدید جنگ ها در مناطق شهری عواقب وخیمی را برای افراد ملکی در پی خواهد داشت

© Photo / U.S. Embassy Kabulیوناما: صورت تداوم و تشدید جنگ ها در مناطق شهری عواقب وخیمی را برای افراد ملکی در پی خواهد داشت
یوناما: صورت تداوم و تشدید جنگ ها در مناطق شهری عواقب وخیمی را برای افراد ملکی در پی خواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
هئیت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان از طرف های درگیر می‌خواهد تا تمام اقدامات لازم را برای حفاظت از غیر نظامیان به خرج دهند تا برای آنان آسیب بیشتر نرسد.

به گزارش اسپوتنیک، یوناما یا دفتر هئیت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان امروز جمعه (30، جولای)، با نشر یک اعلامیه در گفته است در حالیکه حملات طالبان بالای شهر جریان دارد، یوناما عمیقا نگران تشدید خشونت در داخل و اطراف شهر قندهاراست و از طرفین می خواهد که تمام اقدامات لازم را برای حفاظت از غیر نظامیان به خرج دهند تا برای آنان آسیب بیشتر نرسد.

در ادامه این اعلامیه آمده است که این ماموریت هشدار می دهد که در صورت تداوم و تشدید جنگ ها در مناطق شهری عواقب وخیمی را برای افراد ملکی در پی خواهد داشت.

دفتر هئیت معاونت سازمان ملل متحد تاکید دارد که از تاریخ 16 ماه جولای تاکنون بیش از 230 فرد ملکی زخمی شده اند. همچنان گزارش های موثق از کشته شدن تعدادی زیادی از افراد ملکی وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала