Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکل خشن مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا در بازی دوستانه+ویدیو

© Sputnik / Егор Еремов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو سولدادو
روبرتو سولدادو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
روبرتو سولدادو بازیکن اسبق تاتنهام، رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به خاطر تکلی خشن و وحشتناک روی خورخه کوئنکا در بازی دوستانه پیش فصل میان ویارئال و لوانته در روز پنجشنبه مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم 36 ساله سابق تاتنهام و رئال مادرید پس از جدایی از گرانادا به لوانته ملحق شد اما سولدادو پس از تکل خشنی که روی پای کوئنکا زد با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

 در حقیقت پیش از اتمام نیمه سولدادو با تکلی خشن مهاجم 21 ساله ویارئال را سرنگون کرد.  داور احتمالا نمی خواست که در این صحنه با توجه به دوستانه بودن بازی سختگیری کند و به سولدادو کارت زرد داد در حالی که در حالت عادی برای چنین صحنه ای باید کارت سرخ نشان داده می شد.

هواداران در شبکه های اجتماعی به شدت از سولدادو به خاطر این تکل و بی احتیاطی انتقاد کردند. یک هوادار نوشت:" باید کارت سرخ مستقیم داده می شد." و دیگری نوشته است:" روبرتو سولدادو همیشه این گونه است.

 یک بار هم تکل خشن مشابهی روی پای مارسلو دیاز زد اما دلیلی نداشت که در بازی دوستانه چنین کاری انجام بدهد." و دیگری نوشته است:" وای! روبرتو سولدادو در آن جا چه کار می کند؟" و دیگری هم نوشته است:"روبرتو سولدادو با این تکل مرتکب جرم شد."

سولدادو فصل گذشته 43 بازی در گرانادا داشت که چهارده گل به ثمر رساند. بازیکن سابق ویارئال و رئال مادرید با باشگاه کنونی خود یعنی لوانته قراردادی دو ساله به امضا رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала