Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌حالی پوگبا با خرید جدید منچستریونایتد + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
پس از تأیید انتقال هم تیمی فرانسوی‌اش به منچستریونایتد، پل پوگبا وقت را برای دیدار با رافائل واران تلف نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد که در تعطیلات در میامی به سر می‌برد، تصویری را در اینستاگرام خود در حال گفتگو با واران بارگذاری کرد و هر دو بازیکن خوشحال به نظر می رسند.

رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
ورزش
رئال واران را با پوگبا عوض نکرد، به این دلیل...

آینده پل پوگبا مورد بحث است و این هافبک تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است. بر اساس آخرین گزارش‌ها، پوگبا پیشنهاد جدید یونایتد را رد کرده است، اما هیچگونه اقدام واضحی در مورد فروش وی انجام نشده است.

آخرین باری که پوگبا و واران یکدیگر را دیدند، فرانسه از یورو حذف شد. کمی احساس بدی در سرزمین مادری آنها در مورد عواقب بازی گزارش شده بود – اما واضح است که پوگبا و واران شرایط خوبی دارند.

این می تواند در نهایت یک انتقال باشد که پوگبا را وادار به ماندن در اولدترافورد می کند. و این باعث می شود 34 میلیون پوند هزینه شده برای واران شبیه یک معامله بزرگتر به نظر برسد.

پوگبا بین سال‌های 2012  تا 216 عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد.

او در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала