Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینه مسی برای تماس ویدیویی؛ مسی به واتس اپ باید پول بدهد

© REUTERS / HENRY ROMEROمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس از پیروزی در کوپا آمریکا، برای به اشتراک گذاشتن تماس ویدیویی از طریق واتس اپ با همسرش آنتونلا و بچه‌ها پول پرداخت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که لیونل مسی کاپیتان آرجانتین به افتخار کوپا آمریکا، اولین تماسی که برای نشان دادن مدال برندگان طلای خود انجام داد و به عنوان بخشی از تبلیغات پولی با واتس اپ، مسی تبادل دل انگیز را با خانواده‌اش در سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

مسی عنوان این پست را در اینستاگرام نوشت.

"چه لحظه خاصی! این درست بعد از فینال بود که من در یک تماس ویدیویی واتس اپ با خانواده‌ام جشن قهرمانی کوپا آمریکا را گرفتم."

این پست 16.8 میلیون بازدید خیره کننده داشته است. و اگرچه مبلغی که مسی از این ارتقا کسب کرده در این مرحله مشخص نیست، طبق گزارشات ستاره فوتبال 631.000 پوند برای هر پست اینستاگرامی کسب خواهد کرد.

هواداران فوتبال فعالیت‌های اخیر مسی را در سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی دنبال کرده‌اند. و باور کنید که این ستاره بازدید خود را در شبکه‌های اجتماعی افزایش داده است.

یکی از هواداران در توییتر گفت: "به نظر می‌رسد از نمایش کمی آنتونلا دیروز تا انجام یک پست تبلیغاتی برای تبلیغ واتس اپ به نظر می‌رسد /بازی اینستاگرام مسی در حال افزایش است."

یکی از کاربران توییتر گفت: "تبلی غات پرداختی برای جبران کاهش دستمزد. افسانه باشگاه واقعی در کتاب های من. مسی روز چهارشنبه پس از مدتی دور بودن در کنار خانواده‌اش به بارسلونا بازگشت. و قرار است تا 2 آگوست به تمرین برگردد.

او در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد باقی خواهد ماند اما امیدواری بیشتری وجود دارد که بارسا و مسی بتوانند با وجود این که باشگاه از نظر مالی در یک نقطه دشوار قرار دارد، معامله کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала