Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

6 بازیکن در فهرست فروش رئال؛ از آسنسیو تا مندی، اودگارد و ...

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید قصد دارد تا با فروش چند بازیکن دیگر، وضعیت مالی خود را بهبود بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، راموس، واران و براهیم دیاز فعلا سه بازیکنی هستند که در این تابستان از رئال جدا شده اند و الابا تنها چهره تازه رئال مادرید است. رئال مادرید 27 بازیکن در لیستش دارد که به گفته ABC حداقل چهار نفر باید بروند که شش نفر در لیست فروش قرار دارند.

به گفته این منبع در حال حاضر یوویچ، وایخو، ایسکو و سبایوس در لیست فروش رئال مادرید قرار دارند. با جدایی وایخو به نظر می رسد که گیلا و چوست می توانند گزیینه تبدیل شدن به مدافع میانی چهارم رئال باشند.

 به این چهار نفر باید اودریوزولا را هم اضافه کرد که با حضور کارواخال و لوکاس جایی در رئال ندارد و اگر پیشنهاد خوبی برای انتقال قرضی یا قطعی برسد از رئال مادرید می رود. 

 نفر ششم نیز کوبو است که عملکرد درخشانی در المپیک داشته اما پر بودن سهمیه غیراروپایی باعث می شود که جایی در رئال نداشته باشد و مجبور باشد تا یک سال دیگر قرضی از رئال مادرید برود.

 در حال حاضر وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو سه غیراروپایی رئال هستند که اگر وینی در یک ماه آینده بتواند پاسپورت اسپانیایی را بگیرد جا برای تاکه باز می شود.

ABC گزارش داده است که به این شش نفر باید هازارد و گرت بیل را هم اضافه کرد که اگر پیشنهاد خوبی داشته باشند رئال مشکلی با رفتنشان ندارد تا از پرداخت دستمزد بالایشان معاف شود.

 از سویی آسنسیو دیگر بازیکن خوبی است که اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد امکان فروش او وجود دارد. از سویی رئال مشکلی ندارد تا مندی را با مبلغی که برایش هزینه کرده یعنی 50 میلیون یورو بفروشد.اودگارد دیگر بازیکنی است که با اصرار خودش ممکن اس

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала