Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدوارم مسی برای ماندن قانع شده باشد

© REUTERS / Juan MedinaGerard Piqué, futbolista español
Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
عضو شوید
پیکه مدافع با تجربه بارسلونا می‌گوید برای عدم مزاحمت تیم‌های مادرید برای قهرمانی بلوگرانا، این تیم باید بازی‌های خود را پیروز شود.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا و بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا که همراه بارسا در آلمان به سر می برد، در مصاحبه ای کوتاه در مورد مسائل مختلف از جمله تمدید لیونل مسی و شرایط تیم بارسلونا صحبت کرد.

پیکه در مورد تمدید مسی گفت:

"ما منتظر هستیم تا او تمدید قرارداد را امضا کند و بتوانیم او را برای فصل آینده داشته باشیم. امیدوارم که او قانع شده باشد."

وی در باره بازگشت مردم به ورزشگاه ها چنین گفت:

"خبر بسیار خوبی است که مردم به ورزشگاه ها بازمی گردند."

مدافع بارسا در مورد فصل گذشته این چنین اظهار نظر کرد:

"این بهترین سال ما نبود، هر چند یک جام ( کوپا دل ری ) را فتح کردیم، اما بدون لالیگا و لیگ قهرمانان نمی شود آن را ایده آل در نظر گرفت. در کل سال خوبی بود. "

پیکه برنامه ریزی برای فصل آینده را مهم می‌داند:

"میل و رغبت زیادی برای فصل آینده وجود دارد. لیگ برای ما در کل فصل وجود دارد. اگر در سایر عناوین که در مرحله مقدماتی آن حضور داریم به خوبی عمل کنیم ، در ماه مارس یا آوریل می توانیم گزینه هایی برای قهرمانی داشته باشیم."

مدافع بلورگانا در باره هدف خود برای فصل آینده نیز افزود:

"من با همان شور و اشتیاق سال اول پیش می روم. سعی می کنم خوب فصل را آغاز کنم و پویایی خوبی داشته باشم. باید در لیگ بازی ها را ببریم و ریتم خوبی داشته باشیم و پیروزی هایمان را حفظ کنیم. ما سعی می کنیم این کار را انجام دهیم تا مانند سال گذشته اتلتیکو مادرید و رئال مادرید مزاحم نشوند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала