Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشخص شدن تیم‌های مرحله نیمه نهایی فوتبال المپیک توکیو

© REUTERS / Raul MartinezAtacante Richarlison comemora o segundo gol da Seleção Brasileira em partida contra o Uruguai, em Montevidéu, 17 de novembro de 2020
Atacante Richarlison comemora o segundo gol da Seleção Brasileira em partida contra o Uruguai, em Montevidéu, 17 de novembro de 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
عضو شوید
تیم‌های فوتبال اسپانیا، جاپان، برازیل و مکسیکو جواز حضور در جمع 4 تیم پایانی فوتبال المپیک توکیو را بدست آوردند.

به گزارش اسپوتنیک، در مرحله یک هشتم پایانی رقابت های فوتبال المپیک توکیو 2020، چهار مسابقه برگزار شد که در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال اسپانیا با نتیجه 5 بر موفق به شکست تیم المپیک ساحل عاج پس از وقت های اضافه شد.

در این مسابقه دنی اولمو در دقیقه 30، رافا میر در دقایق 3+90، 117 و 1+120 و میکل اویارزابال در دقیقه 98  از روی نقطه پنالتی برای لاروخا موفق به گلزنی شدند در سمت مقابل نیز برای ساحل عاج اریک بایی در دقیقه 10 و مکس آلاین گرادل در دقیقه 1+90 موفق به گشودن دروازه ماتادورها شدند.

در دیگر مسابقه نیز تیم ملی جاپان بعد از تساوی بدون گل در وقت های قانونی و اضافه با نتیجه 4 بر 2 نیوزیلند را مغلوب خودش کرد تا تیم میزبان نیز به جمع تیم‌های حاضر در مرحله نیمه پایانی فوتبال المپیک صعود کند.

اما در مسابقه سوم تیم المپیک برازیل با پیروزی یک بر صفر در مقابل مصر جواز حضور در جمع چهار تیم برتر را پیدا کرد، تنها گل این مسابقه توسط ماتیوس کونیا در دقیقه 37 روی پاس ریچارلیسون زده شد.

در آخرین مسابقه نیز تیم ملی مکسیکو با نتیجه 6 بر 3 موفق به درهم کوبیدن کوریای جنوبی شد تا جمع سمی فاینلیست های المپیک 2020 توکیو صعود کند.

در این دیدار هوگو مارتین در دقایق 12 و 54، لوییز رومو در دقیقه 29، فرانسیسکو کوردوا در دقایق 39 از روی نقطه پنالتی و 63 و ادورادو آگیره در دقیقه 84 برای ال‌تری موفق به گلزنی شدند و گل‌های کوریایی‌ها نیز توسط دونگ جیونگ لی در دقایق 20 و 51 و اوی جو هوانگ در دقیقه 1+90 زده شد.

به این ترتیب تیم های اسپانیا، جاپان، برازیل و مکسیکو جواز حضور در مرحله نیمه نهایی فوتبال المپیک 2020 توکیو را بدست آوردند.

در مرحله نیمه نهایی برازیل با مکسیکو و جاپان با اسپانیا برای فینالیست شدن جدال خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала