Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باید بهتر شوم تا بتوانم عضو مهمی از پروژه رئال باشم

© AFP 2023 / GUENTER SCHIFFMANNМатч Бавария – Реал Мадрид
Матч Бавария – Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
عضو شوید
دنی کارواخال مدافع راست اسپانیایی رئال مادرید تائید کرد که از تمدید قرارداد با این باشگاه به شدت خوشحال است و آماده است تا نقش مهمی در پروژه رئال مادرید داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته دنی کارواخال قراردادش را تا سال 2025 با لوس بلانکوس تمدید کرد. او در سال 2002 زمانی که تنها ده سال سن داشت، به آکادمی رئال مادرید ملحق شد. 

به نقل از مارکا، او در مصاحبه‌ای با رئال مادرید گفت: "همه چیز به من بستگی دارد که پیشرفت کنم تا بتوانم بخش مهمی از پروژه این باشگاه باشم. می‌خواهیم قهرمان جام‌های بیشتری شویم. یک پسر جوان برای این که می‌خواست در رئال مادرید بازی کند، هر روز سخت تلاش کرد و برای تبدیل شدن رویایش به حقیقت، جنگید. این باشگاه بزرگ شدن مرا دیده، بزرگ شدن پسرم را نیز دیده و دیده که من یک خانواده تشکیل دادم. فوق العاده است. این که می‌توانم زمان بیشتری را در سانتیاگو برنابئو باشم، واقعا بی نظیر است."

کارواخال در ادامه افزود: "بهترین لحظه من در رئال مادرید؟ خاطرات خوب و قشنگ زیادی وجود دارد، اما باید بگویم که دسیما بهترین خاطره من و یک نوع کاتالیزور باشگاه بود. دسیما بیانگر همه چیز است. خوشحالم که یک بار دیگر زیر نظر آنچلوتی کار می‌کنم. ما دهمین قهرمانی در اروپا را با او به دست آوردیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала