38 کشته و زخمی در دو حادثه ترافیکی در شاهراه کابل - جلال‌آباد

© @https://twitter.com شاهراه کابل - جلال‌آباد
 شاهراه کابل - جلال‌آباد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
عضو شوید
منابع محلی در ولایت لغمان ماز کشته و زخمی شدن دست کم 38 تن در دو حادثه‌ ترافیکی جداگانه در مسیر شاهراه کابل – جلال‌آباد در ولسوالی قرغه‌ای این ولایت خبر می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک،  اسدالله دولت‌زی، سخن‌گوی والی لغمان با تأیید این رویداد به رسانه ها گفت که حادثه‌ی نخست ناوقت شب گذشته (جمعه، هشتم اسد) در منطقه‌ی «نارنج باغ» ولسوالی قرغه‌ای در مسیر شاهراه کابل – جلال‌آباد رخ داده است.

قتل یک دختر جوان به دست پدرش در دایکندی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
جان‌باختن 5 تن در یک حادثه ترافیکی در دایکندی

در این حادثه یک عراده موتر کاستر با یک عراده موتر نوع سراچه برخورد کرده است.

آقای دولت‌زی گفت که در این حادثه هشت نفر جان باخته و ده نفر دیگر زخمی شده‌اند. در میان قربانیان، زنان و کودکان نیز شاملند.

همین‌طور، سخن‌گوی والی لغمان گفت که حادثه‌ی دومی حوالی ساعت 06:00 بامداد امروز شنبه در منطقه‌ی «عزیز خان» ولسوالی قرغه‌ای رخ داده است. این حادثه در پی برخورد یک عراده موتر «تودی» با دو عراده موتر نوع سراچه رخ داده است.

اسدالله دولت‌زی گفت که در این حادثه 12 نفر جان باخته و هشت نفر دیگر شدیدا زخمی شده‌اند. به‌گفته‌ی او، قربانیان هر دو رویداد به شفاخانه شهر مهترلام و شفاخانه حوزوی ننگرهار منتقل شده‌اند.

او گفت که این حادثات از اثر بی‌احتیاطی رانندگان اتفاق افتاده است.

شاهراه کابل جلال‌آباد که از ولایت لغمان می‌گذرد یکی از شاهراه‌های مرگبار از لحاظ حادثات ترافیکی است. در کنار بی‌احتیاطی رانندگان، کم‌عرض بودن جاده نیز عامل وقوع حادثات ترافیکی دانسته می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала