Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه شیاطین سرخ برای جذب هالند مشخص شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
منچستریونایتد تصمیم دارد فصل آینده برای جذب ارلینگ هالند مهاجم نروژی بروسیا دورتموند اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند مهاجم نروژی بروسیا دورتموند تابستان امسال مورد توجه چلسی قرار داشت، اما تیم آلمانی مشتاق است تا این بازیکن را 12 ماه دیگر حفظ کند.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
اسطوره شیاطین سرخ: یونایتد باید هالند را بخرد، نه کین

حفظ این بازیکن اما در فصل بعدی دشوار خواهد بود زیرا بند آزادسازی این بازیکن 66 میلیون یورو خواهد بود و باشگاه‌هایی که خواهان او باشند، می‌توانند با قانع ساختن خود بازیکن، وی را جذب کنند.

در همین حال از انگلیس خبرهایی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به این بازیکن می‌رسد و شیاطین سرخ برنامه دارند تا این بازیکن را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان بعدی به خدمت بگیرند.

براساس گزارش دیلی استار، مدیران منچستریونایتد معتقد اند که شرایط لازم و شانس مساویانه با سایر باشگاه‌هایی که به دنبال هالند اند را دارند و با توجه حضور جیدون سانچو در الد‌ترافورد، می‌توانند این بازیکن را به پیوستن به این باشگاه وسوسه کنند.

در حقیقت سولسشر آگاه است که سانچو و هالند رابطه بسیار گرمی در دورتموند داشتند و همین رابطه می‌تواند راه را برای به خدمت گرفتن ستاره نروژی هموار کند.

از سویی هم یونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات جاری به خوبی تقویت شده و احتمال این که در فصل جدید موفق به کسب جام متعبر شود، بسیار بالا است و این موضوع نیز می‌تواند هالند را به پیوستن به یونایتد ترغیب کند.

گفته می‌شود که باشگاه‌های رئال مادرید، چلسی و حتی بارسلونا چنین طرحی دارند و می‌خواهند فصل آینده مبلغ فسخ قرارداد هالند را پرداخت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала