Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس اطرافیان هافبک بارسا با سران یوونتوس برای بازگشت به تورین

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
میرالم پیانیچ، به دلیل شرایط نچندان خوبش در بارسلونا، به دنبال جدایی از این تیم است و اطرافیان این بازیکن با سران یوونتوس در تماس شده اند تا شرایط بازگشت وی را به تورین مهیا سازند.

به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ فصل گذشته با آرتور ملو معاوضه شد و این بازیکن به امید این که در بارسا بدرخشد، به این تیم پیوست.

میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
ورزش
انتقال و خریدی ناکام؛ پیانیچ می‌خواهد به یووه برگردد

شرایط اما برای پیانیچ به خوبی پیش نرفت و این هافبک باتجربه بیشتر بازی‌ها را از روی نیمکت آغاز کرد و نتوانست به آن چه می‌خواست در بارسلونا برسد.

بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به یوونتوس و شرایط نچندان خوب پیانیچ در بارسا سبب شده تا هر دو طرف به بازگشت این بازیکن به تورین فکر کنند و این احتمال وجود دارد که هافبک بوسنیایی به تیم سابق خود برگردد.

در همین حال اطرافیان این بازیکن با سران یوونتوس به تماس شده اند تا شرایط بازگشت وی را به تورین مهیا سازند.

به اساس گزارش گل ایتالیا، در ساعات گذشته اطرافیان میرالم پیانیچ با باشگاه یوونتوس تماس گرفته اند و خواهان حرکتی از سران این تیم برای بازگشت میرالم شده اند، اما شرایط هنوز نامشخص است.

پیانیچ اما هدف اصلی یوونتوس نیست و این باشگاه در تلاش است تا لوکاتلی هافبک ساسولو را با 40 میلیون یورو به خدمت بگیرد و برای این کار نیاز دارد تا هافبک‌های تیمش را کم کند، نه زیاد.

گفته می‌شود که اینترمیلان نیز به جذب میرالم فکر می‌کند و سران این تیم قصد دارند تا هافبک بوسنیایی را جانشین مارسلو بروزوویچ سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала