Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی تا تمدید نکند، در تمرینات اشتراک نمی‌کند

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
به دلیل این که مسی با بارسلونا قرارداد ندارد، او به تعطیلات خودش ادامه خواهد داد و در تمرینات تیم حاضر نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، به تاریخ 30 جون به پایان رسید و از آن زمان تا حالا این بازیکن آزاد است.

Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
ورزش
امیدوارم مسی برای ماندن قانع شده باشد

گزارش‌ها از اسپانیا می‌رساند که این بازیکن با بارسلونا به توافق نهایی دست یافته است و بزودی با کاهش 50 درصدی دستمزد، قرارداد 5 ساله به امضأ خواهد رسانید.

انتظار می‌رفت که مسی قبل از تمدید قرارداد خودش در تمرینات بارسلونا حاضر شود و پس از آن قرارداد جدید خود را به امضأ برساند اما حالا فوربس مدعی شده که این بازیکن به تعطیلات خودش تا زمان بستن قرارداد جدید ادامه خواهد داد و در تمرینات حاضر نمی‌شود.

دلیل این تصمیم مسی، خستگی بیش‌ از حد عنوان شده و این بازیکن به دلیل بازی‌هایی که برای بارسلونا و تیم ملی آرجانتین انجام داده است، می‌خواهد ریکاوری درست و خوبی داشته و برای فصل جدید کاملاً آماده باشد.

باشگاه بارسلونا در حال حاضر روی فروش چند بازیکن تمرکز کرده است تا بتواند شرایط ثبت قرارداد مسی را در سازمان لالیگا مهیا سازد و این روند می‌تواند تا پایان پنجره نقل‌وانتقالات طول بکشد.

گفته می‌شود که برایت‌ویت، ساموئل اومتیتی، کوتینیو، گریزمن و نتو بازیکنانی اند که بارسا در تلاش فروش آن‌ها است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала