Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار چند کارت سرخ گرفته است؟

© REUTERS / RICARDO MORAESنیمار Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts
نیمار  Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
نیمار به عنوان یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازیکنان جهان در طول دوران حرفه اش تا کنون، چند کارت سرخ گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار با 68 گل دومین گلزن برتر تیم ملی فوتبال برزیل است و تنها 9 گل با پله افسانه ای که 77 گل دارد، فاصله دارد.

نیمار در مجموع 23 قهرمانی و عنوان مختلف را در غالب فوتبال باشگاهی، با تیم های سانتوس، بارسلونا و پاری سن ژرمن بازی به دست آورده است.

اما به غیر کسب مدال طلای المپیک ریو 2016، تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی کشورش نشده است.

با تمام این ها و در حالی که نیمار یکی از با استعدادترین و خوش تکنیک ترین بازیکنان جهان است، اما وقتی صحبت از نظم و انضباط در زمین باشد، سابقه او چندان درخشان نیست، زیرا او در تمام دوران حرفه ای فوتبالش، 10 بار با کارت سرخ داور از بازی اخراج شده است.

او 5 بار با پیراهن سانتوس، 4 بار با پیراهن تیم کنونی اش پی اس جی نیز اخراج شده است که آخرین بار در ماه آپریل برابر لیل این اتفاق افتاد.

در فوتبال ملی اما نیمار تنها یک بار در مرحله گروهی کوپا آمریکا در سال 2015 مقابل کلمبیا اخراج شد که در نهایت هم برزیل با نتیجه 1-0 شکست خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала