Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی رئال برای دومین خرید فصل

© REUTERS / Heino KalisVillarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı
Villarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که رئال مادرید در حال آمادگی برای جذب پائو تورس مدافع اسپانیایی ویارئال است و این مدافع را به عنوان جانشین واران به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در یک ماه آخر دو مدافع ارزشمند خود را از دست داد و سرجیو راموس به عنوان بازیکن آزاد  به پاریسن‌جرمن پیوست و رافائل واران نیز با مبلغ 42 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد.

Villarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2020
مدافع ویارئال جانشین راموس می‌شود

با توجه به جدایی این بازیکنان خط دفاع رئال مادرید ضعیف خواهد شد و حتی اگر آلابا و میلیتائو بدرخشند، باز هم این تیم نیاز به مدافع دارد.

سران رئال مادرید با توجه به همین موضوع خود شان را برای جذب پائو تورس مدافع ویارئال که از مدت‌ها قبل مورد توجه این باشگاه بود، آماده می‌سازند و رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که بزودی مذاکرت دو طرف آغاز خواهد شد.

در همین حال برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که جذب تورس در صورت ناکامی انتقال امباپه انجام خواهد شد و تا چند روز مانده به پایان پنجره نقل‌وانتقالات تلاشی برای جذب مدافع ویارئال انجام نخواهد شد.

پائو در حالی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است که این باشگاه تنها آلابا را به خدمت گرفته است و در صورتی که مدافع اسپانیایی به رئال مادرید بپیوندد، دومین خرید این فصل کهکشانی‌ها خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала