Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در اندیشۀ برگزاری چند بازی اول فصل در ورزشگاه دی‌استفانو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد با توجه به میزبانی از 7 هزار تماشاگر، چند بازی اول فصل را در ورزشگاه دی‌استفانو برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که ورود هواداران به دلیل شیوع کرونا ممنوع شد، رئال مادرید تصمیم گرفت تا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که ورزشگاه خانگی تیم اصلی این باشگاه محسوب می‌شود، به صورت اساسی ترمیم و به تعداد چوکی‌های آن بیفزاید.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
سقف عظیم با چمن جمع‌شونده؛ نمایش خیرکننده‌ی برنابئو در دنیای فوتبال

این باشگاه یک فصل‌ونیم را از حریفانش در ورزشگاه تیم B، یعنی ورزشگاه استفانو از حریفان میزبانی کرد و به نظر می‌رسید که با آغاز فصل جدید و پایان کار تعمیر ورزشگاه برنابئو، این تیم دوباره در ورزشگاه اصلی خود از حریفان میزبانی کند.

این باشگاه اما هنوز هم به برگزاری چند دیدار اول فصل در دی‌استفانو اصرار دارد و این احتمال وجود دارد که تا هفته چهارم از حریفان در برنابئو میزبانی نکند.

 براساس گزارش ABC، اگر قرار به به بازگشت فقط هفت هزار هوادار به برنابئو باشد، رئال ترجیح می‌دهد که بازیهای خانگی را در دی استفانو برگزار کند.

در حقیقت رئال در نظر دارد که در هفته چهارم لالیگا که اواخر سنبله برگزار می‌شود، اولین میزبانی خود را در برنابئو داشته باشد اما میزبانی فقط در صورتی انجام می شود که رئال بتواند تعداد قابل توجهی هوادار را میزبانی کند.

گفته می‌شود که تعداد تماشاگران بر اساس نظر شهرداری مادرید مشخص خواهد شد و این باشگاه در تلاش است تا با صحبت با شهردار مادرید، مجوز میزبانی از تعداد زیاد هواداران را کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала