Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت شدید یونایتد و لیورپول بر سر هافبک اتلتیکومادرید

© REUTERS / Susana VeraИгрок "Атлетико Мадрид" Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с "Ливерпулем" в Мадриде
Игрок Атлетико Мадрид Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
دو تیم لیگ برتری، شرایط جذب سائول نیگز هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید را شدیداً دنبال دارند و هر دو باشگاه به دنبال جذب این بازیکن خلاق اند.

به گزارش اسپوتنیک، سائول نیگز که در چند فصل گذشته یکی از ستاره‌های ترکیب اصلی سیمئونه در اتلتیکومادرید بود و بیشتر از 300 بازی برای این تیم انجام داد، حالا به فکر جدایی از جمع روخی بلانکو است و می‌خواهد به جای نیمکت‌نشینی در مادرید، چالش جدیدی را در لیگ برتر انگلیس تجربه کند.

Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
دخالت لالیگا بر معامله گریزمان و سائول

این بازیکن که در چند هفته گذشته به باشگاه بارسلونا لینک شده بود و خبرها حاکی از معاوضه وی با گریزمن بود، حالا مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفته است زیرا طرح معاوضه او با ستاره فرانسوی بارسا، منتفی شده است.

دو باشگاه لیورپول و منچستریونایتد خواهان جذب این بازیکن اند و تلاش دارند تا هر طور شده این بازیکن 26 ساله را به خدمت بگیرند.

منچستر یونایتد قصد دارد هافبک اسپانیایی را جایگزین پل پوگبا کند که آخرین فصل  قرارداد خود در الدترافورد سپری می‌کند و به دنبال جدایی است.

از سویی هم یورگن کلوپ سرمربی سرخ‌ها نیز خواهان جذب این بازیکن برای تقویت خط میانی تیمش است و می‌خواهد با این بازیکن نبود واینالدوم را جبران کند.

گفته می‌شود که نماینده سائول در انگلیس حضور دارد و با این دو باشگاه در مورد موکلش صحبت خواهد کرد و هر باشگاهی که شرایط بهتری داشته باشد، می‌تواند این بازیکن را جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала