اپل برنامه دوستیابی واکسینه نشده را حذف کرده است

© Flickr / Jorge Quinterosاپل
اپل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
بلومبرگ: اپل برنامه دوستیابی واکسینه نشده را حذف نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، نامه نیوز ، بلومبرگ با استناد به نامه ای که اپل بدون درخواست ارسال کرده است، خبر داده که اپل برنامه دوستیابی Unvaccinated Unjected را از App Store حذف کرده است.

بر اساس نامه، این برنامه "به طور نامناسب همه گیر COVID-19 را در مفهوم یا موضوع خود مورد بررسی قرار می دهد."

ایلان ماسک به اپل حمله کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
ایلان ماسک به اپل حمله کرد

خاطرنشان گردیده است که اپل از همه برنامه های مرتبط با کروناویروس می خواهد تا اطلاعات موثقی را ارائه دهند که منبع آنها سازمان های دولتی، سازمان های غیرانتفاعی صحی یا مؤسسات آموزشی است.

بلومبرگ به نقل از سخنگوی اپل گفت: "توسعه دهنده برای کاربران خود اظهاراتی را ارائه نموده و همچنین تغییراتی در برنامه ایجاد کرده است که قوانین را نقض می کند."

به گفته این آژانس، Unjected توسط دو زن هاوایی به عنوان یک انجمن "برای افراد همفکر که از صداقت طبی و آزادی بیان حمایت می کنند" ایجاد شده است. این برنامه بلافاصله پس از انتشار برنامه های دوست یابی معروف مانند Tinder و Bumble برای ایجاد انگیزه در کاربران خود برای واکسیناسیون در برابر ویروس کرونا منتشر شد.

گوگل تهدید کرد که Unjected را از Google Play حذف می کند و برنامه مجبور شد پیام ها را حذف کند. با این حال، یکی از بنیانگذاران Unjected Shelby Thomson گفت که قصد دارد پست های حذف شده را بازیابی کند.

پیش از این ، جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا گفته بود که شبکه های اجتماعی که به اطلاعات غلط درباره همه گیری همه گیر اجازه می دهد ، مردم را می کشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала