Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام خوان گمپر؛ رونالدو به دیدار مسی می‌رسد!

© AP Photo / Joan MonfortLionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس می‌گوید که فوق ستاره تیمش مانند دیگر بازیکنان با اشتیاق به تمرینات برگشته است.

به گزارش اسپوتنیک، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی شاگردانش برابر تیم دسته دومی مونتزا، در جام برلوسکونی درباره آخرین وضعیت بانوی پیر در اردوی پیش فصل این تیم صحبت کرد.

نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2021
جام خوان گمپر؛ تاریخ بازی بارسلونا – یوونتوس مشخص شد

کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا 2 ستاره یوونتوس همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، تیم‌شان را در سفر به مونتزا همراهی نکردند و در تورین ماندند.

سرمربی یوونتوس در خصوص بازگشت این دو ستاره‌اش به تمرینات گفت:«رونالدو مانند دیگر بازیکنان ما با اشتیاق به تمرینات برگشت. دیبالا از ناحیه پای چپ مشکل عضلانی داشت که پای تخصصی‌اش هم هست با این حال آنها مانند سایر بازیکنان تیم به بازی مقابل بارسلونا خواهند رسید.»
آلگری درباره کولوسفسکی گفت:«کولوسفسکی پتانسیل بالایی دارد اما او هنوز جای پیشرفت دارد. هر چه نباشد او فقط 21 سال سن دارد اما باید انگیزه و دقتش را مقابل دروازه بالا ببرد و هنگام حمله به دروازه حریف کارآمدتر باشد. درباره پیانیچ هم باید بگویم که چیزی درباره وضعیت انتقال پیانیچ نمی‌دانم. باشگاه به مسائل مربوط به نقل و انتقالات رسیدگی می‌کند.»

در همین حال، باشگاه بارسلونا میخواهد قرارداد لئو مسی را پیش از 17 اسد برای دیدار با یوونتوس در جام خوان گامپر تمدید کند. باشگاه بارسلونا کاملا امیدوار است که این تمدید قرارداد را تا آن مقطع زمانی انجام خواهد داد.

بارسلونا در 8 آگست در جام خوان گمپر به مصاف یوونتوس می‌رود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала