Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به مشتریان مهاجم آرجنتینی اینتر

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
مشتریان مهاجم آرجنتینی اینتر از این پس کار دشوارتری برای جذب این بازیکن ملی‌پوش خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان لیگ ایتالیاست که این روزها مشتریان زیادی دارد و تیم های بزرگ اروپایی با توجه به عدم تمدید قرارداد وی با اینتر برای خرید او وارد عمل شده اند.

إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
رئال علاقۀ به جذب مهاجم اینتر ندارد

مذاکرات برای تمدید قرارداد مهاجم آرجنتینی متوقف شده است و کارشناسان در ایتالیا معتقدند که اینتر فروش این بازیکن در همین تابستان را غیر محتمل نمی داند. در حالی که دو باشگاه آرسنال و اتلتیکومادرید در تلاش برای خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز از اینتر هستند، سایت کالچومرکاتوی ایتالیا ادعا کرده که بند فسخ قرارداد این بازیکن با نراتزوری منقضی شده است.

تا پیش از این مشتریان مارتینز می‌دانستند که برای خرید این بازیکن باید رقم بند فسخ قرارداد او را که 111میلیون یورو بود را در مدتی محدود از بازار نقل و انتقالات تابستانی بپردازند. با منقضی شدن این بند، اکنون دیگر به دست آوردن این مهاجم آرجنتینی منوط به جلب رضایت باشگاه اینتر است.

با اینکه سرمربی تیم سیمونه اینزاگی و ماروتا جدایی مارتینز از اینتر در تابستان سال جاری را تکذیب کرده‌اند، دو مشتری اصلی این بازیکن یعنی آرسنال و اتلتیکومادرید همچنان به دنبال راهی برای جذب او هستند. به هر شکل اینتر می خواهد مارتینز را حفظ کند اما همانطور که گفته شد در صورت از راه رسیدن پیشنهادی مهم حاضر به فروش او می شود.

قرارداد ستاره آرجنتینی تا سال 2023 اعتبار دارد و باشگاه از مدتی پیش تلاش در جلب نظر بازیکن برای تمدید این قرارداد داشته اما هنوز موفق به انجام این کار نشده است. لائوتارو در سال های اخیر با انتقال به بارسلونا ارتباط زیادی داشت اما از سوی لیگ برتر انگلیس نیز مورد توجه قرار گرفت و از چلسی و آرسنال به عنوان خواهان احتمالی او نام برده شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала