Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال زنان المپیک توکیو؛ سوئد حریف کانادا در دیدار نهایی شد

© AP Photo / Ralph Fresoتیم فوتبال زنان آمریکا FILE - In this Dec. 13, 2015, file photo, China's Han Peng (18) slides in to knock the ball away from United States' Jaelene Hinkle during the second half of an international friendly soccer match, in Glendale, Ariz
تیم فوتبال زنان آمریکا  FILE - In this Dec. 13, 2015, file photo, China's Han Peng (18) slides in to knock the ball away from United States' Jaelene Hinkle during the second half of an international friendly soccer match, in Glendale, Ariz - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
تیم فوتبال زنان سوئد، با شکست آسترالیا در دور نیمه نهایی فوتبال المپیک 2020 توکیو، موفق به صعود به دیدار نهایی شد و برای کسب مدال طلا با کانادا بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عصر امروز تیم‌های فوتبال المپیک آسترالیا و سوئد، در بخش بانوان و در دومین دیدار مسابقات مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که سوئدی‌ها موفق به کسب پیروزی با نتیجه 0-1 شدند و جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند.

در این دیدار هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و بازی تا پایان نیمه نخست مساویانه دنبال می‌شد اما با آغاز نیمه دوم، سوئد خیلی زود به گُل رسید و فرایدولینا موفق شد برای تیم کشورش گُلزنی کند.

این دیدار در ادامه گُلی دیگر در پی نداشت و به این ترتیب بانوان سوئد راهی دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال المپیک 2020 توکیو شدند و در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا با کانادا به رقابت خواهند پرداخت.

با حذف آسترالیا، در دیدار نیمه نهایی این تیم برای کسب عنوان سومی با آمریکا رقابت خواهد کرد که از سوی کانادا در کمال ناباوری حذف شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала