Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در انتظار فوق ستاره؛ برگرد و تمدید کند!

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی تا زمان امضای قرارداد جدیدش در تعطیلات باقی می‌ماند و باشگاه بارسلونا منتظر بازگشت فوق ستاره است.

به گزارش اسپوتنیک، اگر همه چیز خوب پیش می رفت و لیونل مسی قراردادش را تمدید می کرد، باید فردا در تمرینات پیش فصل بارسلونا حاضر می شد.

لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
مسی تا تمدید نکند، در تمرینات اشتراک نمی‌کند

در تازه‌ترین مورد هم نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد مسی از نظر فنی یک بازیکن آزاد است و اگر چه با بارسلونا توافق کرده تا راه‌حلی برای تمدید قرارداد اتخاذ شود اما هنوز چنین موضوعی رخ نداده است. بنابراین فوق ستاره آرژانتینی بدون نگرانی از آینده درحال سپری کردن تعطیلات است.

باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های معوقه تصمیم گرفته دستمزد کارکنان خود را تا 40 درصد کاهش دهد و این موضوع مورد موافقت برخی بازیکنان شاخص تیم قرار نگرفته است. مسئولان باشگاه آزادانه اعتراف می‌کنند برای تطبیق قرارداد مسی با مشکلاتی روبرو شده‌اند اما امیدوار هستند تا 13 آگست فوق ستاره آرجنتینی قراردادش را امضا کند.

دو روز پیش خوان لاپورتا رئیس بارسا برای چندمین بار تاکید کرد که در مورد قرارداد مسی همه چیز خوب پیش می رود. مشکل بزرگ بارسا اما نه تمدید با مسی که ثبت نام او و دیگر خریدهای جدید در فهرست است چرا که هنوز نتوانسته به سقف بودجه دستمزد تعیین شده توسط لالیگا نزدیک شود.

بارسا همچنین می‌خواهد شرایط مربوط به سه کاپیتان تیم سرخیو بوسکتس، پیکه و سرخی روبرتو و همچنین وضعیت جوردی آلبا حل شود. کاتالان‌ها امیدوار هستند برای فصل جدید صورتحساب دستمزد این بازیکنان را همچون مسی تا 40 درصد کاهش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала