ترامپ : به زودی شواهد جدید از "تقلب در انتخابات" ریاست جمهوری علنی می‌شود

© REUTERS / Joe Skipper ترامپ : به زودی شواهد جدید از "تقلب در انتخابات" ریاست جمهوری علنی می‌شود
 ترامپ :  به زودی شواهد جدید  از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری علنی می‌شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
رئیس جمهوری پیشین آمریکا در بیاناتی تاکید کرده است که به زودی شواهد جدیدی از "تقلب در انتخابات 2020" را افشا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ی اظهار داشت  شواهد عظیم و بدون قید و شرطی موجود است که نشان می‌دهد انتخابات با تقلب و بی‌نظمی در سطحی که کشور ما تا به حال شاهد آن نبوده، متلاشی شد. بخش اعظم آن در حال حاضر علنی شده و تعداد بیشتری در آینده نزدیک منتشر می‌شوند.

ترامپ: پس از آنکه من از قدرت کنار رفتم، جهان بالای امریکا می‌خندد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
ترامپ: پس از آنکه من از قدرت کنار رفتم، جهان بالای امریکا می‌خندد

رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین بار دیگر رسانه‌های آمریکایی را ادعا می شود با "دموکرات های چپ رادیکال" مرتبط هستند به لاپوشانی تقلب انتخاباتی متهم کرده و گفت که چندین ایالت اکنون به "حسابرسی عمیق قانونی" فکر می‌کنند.

این در حالیست که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 از سوی کالج انتخاباتی در 14 دسامبر معرفی شد و تمام ۵۰ ایالت رسما نتایج انتخاباتی را تایید کردند. ترامپ تاکید دارد که این انتخابات به تقلب آلوده بود.

چندین نهاد امنیتی مسوول انتخابات آمریکا و همچنین وزارت دادگستری این کشور ادعاهای ترامپ درباره انتخابات و تقلب را به چالش کشیدند. کمپین ترامپ در بیش از 60 شکایت مرتبط با تقلب آراء به منظور لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 شکست خورد.  

ترامپ در تمام سخنرانی‌هایش از زمان روی کار آمدن بایدن، دموکرات‌ها را به سرقت آراء از خودش متهم کرده و خواستار اصلاح انتخابات در آمریکا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала