Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژیرود : خدا خواست برای میلان بازی کنم، از زیاش می‌خواهم به اینجا بیاید

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر ژیرو
ژیرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی میلان، ضمن رضایت از تصمیم خودش برای پیوستن به میلان، از حکیم زیاش هم‌تیمی سابق خود در چلسی خواست تا به این تیم بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، دو هفته قبل ژیرو به حضور سه ساله‌اش در چلسی پایان داد و با قرارداد دو ساله راهی میلان شد. این بازیکن که درخشش خوبی در میلان داشته است و توانسته در نخستین بازی خود گُلزنی کند، در گفت‌وگویی مدعی شد که خدا خواسته تا او برای میلان به میدان برود.

Olivier Giroud celebrates as he scores a goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
ورزش
رسمی: ژیرو میلانی شد
او در این مورد به خبرنگاران گفت:" در تمام باشگاه‌هایی که حضور داشتم، جام‌های زیادی را برنده شدم و می‌خواهم همین کار را نیز در میلان انجام دهم. یک هدف در ذهنم دارم، اما نمی‌خواهم آن را فاش کنم، زیرا فشار زیادی را باید متحمل شوم. اجازه دهید که بگویم هدف نهایی من، پیروز شدن با میلان است. زمان ترک چلسی و بازی در لیگ و کشور جدید رسیده بود. خدا می‌خواست که من در میلان بازی کنم. این باشگاه یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیاست و من واقعا به پروژه آن‌ها ایمان دارم."

ژیرو در ادامه به علاقه میلان در مورد حکیم زیاش واکنش نشان داد و از این بازیکن خواست تا به جمع روسونری‌ها اضافه شود.

مهاجم فرانسوی گفت:" ما با وجود اینکه چند بازی محدود با هم انجام داده‌ایم، ارتباط فوق العاده‌ای برقرار کرده ایم. او چپ پا است و تجربه خوبی دارد و از نظر فنی بسیار عالی است. خوب است دوباره با او در این جا بازی کنم."

ژِیرو در حالی خواهان حضور زیاش در میلان شده است که این باشگاه اخیراً با چلسی مذاکرات برای جذب ستاره مراکشی داشت اما در نهایت مذاکرت به جایی نرسید و در حال حاضر خبر از انتقال ستاره چلس به میلان نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала