Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال المپیک؛ اسپانیا با حذف میزبان حریف برازیل در دیدار نهایی شد

© REUTERS / Jose Manuel VidalМатч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье
Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
تیم المپیک اسپانیا، با شکست جاپان در وقت‌های اضافه، راهی دیدار نهایی شد و قرار است برای کسب مدال طلا با برازیل رقابت کند.

به گزارش اسپوتنیک، عصر امروز تیم‌های فوتبال المپیک اسپانیا و جاپان، در دومین دیدار مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال مردان، به مصاف هم رفتند که لاروخا موفق به کسب پیروزی با نتیجه 0-1 در وقت‌های اضافه شد و جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند.

در این دیدار دو تیم در وقت‌های قانونی به نتیجه بدون گُل رضایت دادند تا 30 دقیقه وقت‌های اضافه برنده این دیدار را مشخص کند.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه اسپانیا با مارکو آسنسیو به گُل برتری رسید و تا پایان این دیدار توانست دروازه‌ خود را بسته نگه‌دارد و در این دیدار پیروز شود.

در این دیدار پُر برخورد که کارت‌های زیادی داور به بازیکنان دو تیم نشان داد، صحنه‌های جنجالی نیز وجود داشت که می‌توان به اتفاق دقیقه 55 بازی جاییکه داور پنالتی درست اسپانیا را اعلام نکرد، اشاره کرد.

اسپانیا با این پیروزی با برازیل که با شکست مکسیکو برای سومین بار متوالی فینالست شد، در دیدار نهایی مصاف خواهد داد تا برنده مدال طلای رقابت‌های المپیک توکیو مشخص گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала