Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم فرانسوی بارسا در آستانه تمدید قرارداد

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا از تمدید شدن قرارداد مهاجم فرانسوی‌ خود اطمینان دارند.

به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله در آستانه تمدید قرارداد خودش با بارسلونا است، قراردادی که شامل کاهش حقوق ستاره فرانسوی در بارسلونا خواهد بود.

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
ورزش
معاوضه گریزمن و دمبله ممکن نیست

در همین رابطه، روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر می‌دهد که باشگاه بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد دمبله است و امیدوار است تا هفته‌های پیش‌رو مذاکرات در این مورد را به سرانجام برساند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر مذاکرات بین طرفین پیشرفت خیلی خوبی داشته و سران باشگاه بارسا اطمینان دارند که در این زمینه با این مهاجم فرانسوی به توافقی خواهند رسید. دمبله احساس بسیار خوبی دارد و بازیکن کاملا پذیرای شرایط تمدید قرارداد است.

این در حالی است که قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا تا سال 2022 اعتبار دارد و اگر قراردادش با کاتالان ها تمدید نشود، فصل آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

باشگاه بارسلونا به دلیل کاهش میزان حقوق ها و البته درخواست اولیه دمبله مبنی بر افزایش حقوق، به دنبال فروش ستاره فرانسوی خود بود، اما مصدومیت بد موقع عثمان دمبله همه معادلات سران بارسلونا را بر هم زد تا تمدید تنها راه حل ممکن باشد.

باشگاه بارسلونا با موسی سیسوکو، نماینده دمبله تماس گرفته است. طرفین درباره کاهش حقوق و البته نقش دمبله در فصل آینده صحبت کرده اند.

این مهاجم فرانسوی تاکنون در 118 بازی برای بارسا به میدان رفته و 30 گل نیز به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала