Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرمرد 100 ساله‌ای که تمام گل‌های لیونل مسی را یادداشت کرده است + ویدیو

© AP Photo / Andre PennerArgentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
پیرمرد 100 ساله آرجنتینی که جزو هواداران لیونل مسی است اخیرا با انتشار تصاویری از دست خط‌هایش با موضوع ثبت گل‌های این بازیکن معروف محبوب شده است.

به گزارش اسپوتنیک، هرنان مسترانژلو، پدربزرگ 100 ساله در چند وقت اخیر محبوب‌ترین فرد در آرجنتین شده است، زیرا مردم دریافتند که او سال‌ها پیش برای هر گلی که لیونل مسی قهرمان ملی این کشور و ستاره بارسلونا به ثمر رسانده است، یادداشتی را نوشته است.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
رییس بارسا از سازمان لالیگا خواستار انعطاف بیشتر در قضیه مسی شد

او یک شکلات ساز است و سرگرمی مورد علاقه‌اش یعنی پیگیری و نوشتن هر یک از گل‌های مسی که از سوی نوه اش جولیان در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت باعث جلب توجه مردم به جزئیات داستان عشق او به مهاجم آرجنتینی شد.

با وجود سن بالایش همچنان عاشقانه بازیهای مسی را دنبال می کند. او یک عادت جالب هم دارد. همیشه در زمان تماشای بازی‌های لئو یک مداد و یک کاغذ به دست می گیرد و گلهای مسی را ثبت می کند. در حقیقت هرنان تا کنون تمامی 672 گل مسی برای بارسلونا و 76 گلش در تیم ملی آجانتین را روی کاغذهای خود ثبت کرده است. 

وقتی که مسی از ماجرای این پیرمرد با خبر شد از طریق نواسه او برایش پیامی فرستاد. لئو در این پیام می گوید:«سلام هرنان، داستان تو را شنیدم. از نظر من کار تو یک جنون است. حتی خودم هم این گونه گلهای خودم را ثبت نمی کنم. یک درود بزرگ به تو می فرستم و به خاطر کاری که می کنی و دنبال کردن من از تو تشکر می کنم. به امید دیدار.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала