Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک خبر خوب در میان خبرهای بد؛ وضعیت هازارد خوب است

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
نشریه مارکا وضعیت ادن هازارد را خوب توصیف می‌کند و مدعی‌ست با وجود این که بازیکن چند دیدار نخست لالیگا را از دست خواهد داد، اما روند ریکاوری او در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید امیدوار است ادن هازارد پس از دو فصل ناکام، در فصل سوم درخشش خوبی داشته باشد و از همین رو تلاش دارند تا این بازیکن را به درستی آماده فصل جدید سازند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2021
ورزش
آخرین وضعیت فهرست فروش رئال؛ از بیل تا هازارد و ...

 هازارد هنوز با  تیم تمرین نکرده چرا که در یورو دچار مصدومیت شد و حالا می‌خواهد بدون عجله و در آمادگی کامل به شرایط آرمانی خودش برگردد.

ستاره بلجیمی می‌داند که دیگر در رئال مادرید جای اشتباه ندارد و باید در فصل سومش با حس‌وحال و شرایط کاملا متفاوت حضور پیدا کند.

در همین حال نشریه مارکا گزارش در مورد شرایط این بازیکن به نشر رسانده که براساس آن ریکاوری هازارد در مسیر درستی قرار دارد.

مارکا مدعی‌ست که هازارد احتمالاً چند بازی اول فصل را از دست خواهد داد اما در بازگشت می‌تواند همان هازاردی باشد که در گذشته بوده است.

این خبر برای رئالی‌ها بسیار امیدوار کننده خواهد بود زیرا جدایی واران، ابتلأ آلابا به ویروس کرونا و مصدومیت کروس آن‌ها را بسیار نگران ساخته بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала