Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برابری پدری با رکورد ستاره یونایتد؛ فینال فرصتی برای بستن رکورد جدید + عکس

© REUTERS / Facundo ArrizabalagaИспанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне
Испанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
پدری گونزالس، پدیده بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، با حضور در دیدار برابر جاپان، 72ومین بازی خود را در سال انجام داد و با رکورد برونو فرناندز برابری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دقایقی قبل تیم ملی اسپانیا در دومین دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال المپیک توکیو، به مصاف جاپان میزبان این رقابت‌ها رفت و موفق شد این تیم را در وقت‌های اضافه با نتیجه 0-1 شکست داده و حریف برازیل در دیدار نهایی شود.

در این دیدار پدری گونزالس، هافبک 18 ساله لاروخا، 83 دقیقه در زمین حضور داشت و موفق شد 72ومین بازی خود را در سال انجام دهد.

این بازیکن با حضور در برابر جاپان موفق شد تا با رکورد برونو فرناندز هافبک پرتگالی منچستریونایتد، برابری کند و در صورت حضور در فینال می‌تواند این رکورد را از آن خود کند.

اسپانیا و برازیل دیدار نهایی را به تاریخ 16 اسد انجام خواهند داد و پدری می‌تواند در آن دیدار رکورد بیشترین بازی را در سال به نام خود کند.

پس پدری و فرناندز، بازیکنانی چون میسون ماونت با 69 بازی و آنتوان گریزمن و روبن دیاز با 68 بازی در رده‌های بعدی قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала