Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک کلمبیایی جایی در برنامه‌های سرمربی رافائل بنیتس ندارد

© Sputnik / Мария Плотникова /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
سرمربی جدید آبی‌پوشان مرسی‌ساید تمایلی به همکاری با هافبک کلمبیایی این تیم ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، خامس رودریگس که پس از جدایی کارلو آنچلوتی از اورتون، بحث جدایی او هم از جمع آبی‌پوشان لندنی مطرح شده، به نظر جدایی‌اش از این تیم در این تابستان قطعی به نظر می‌رسد.

خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
ورزش
خامس و رد احتمال بازگشت به رئال

در واقع با این شرایط به نظر می‌رسد که باید جدایی خامس‌رودریگز از اورتون را قطعی دانست و حالا لیورپول اکو در گزارشی مدعی شده که این باشگاه انگلیسی آماده است که به پیشنهادات برای این ستاره کلمبیایی فکر کند و او را به فروش برساند. همچنین در این گزارش از میلان به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی خامس‌رودریگز نام برده شده است.

با این شرایط در صورتی که اورتون پیشنهاد مناسبی برای خامس رودریگس دریافت کند، با جدایی او موافقت خواهد کرد. از میلان به عنوان اصلی‌ترین مشتری این بازیکن یاد شده است. مدیران این باشگاه ایتالیایی او را جانشینی مناسب برای هاکان چهالهان‌اوغلو می‌بینند که اخیراً راهی اینتر شد.

این هافبک کلمبیایی فصل اخیر عملکرد خوبی از خود در اورتون به جا گذاشت و در 26 بازی از رقابت‌های مختلف که آبی‌پوشان مرسی‌ساید را همراهی کرد، آمار 6 گل‌زده و 9 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

خامس رودریگس که از سال 2014 در عضویت باشگاه رئال مادرید بود، تابستان گذشته به حضور چند ساله‌اش در این تیم پایان داد و در حالی که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و اتلتیکومادرید بود، با امضای قراردادی دو ساله به اورتون پیوست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала